Tuesday, March 1, 2011

::: Hati Ini Menangis :::

Hmmm....bila dok sorang2 cmni mula la nk igt apa yg dh jd dlu..penat..penat..sgt penat..
tp tu la perasaan aku skrg ni..susah utk aku nk buang kenangan pahit manis tu..
bkn x try tp acap kali jgk ia menyapa hati aku..kemudian..akan teros menangis..menangis dan menangis..
bunyinya mcm mngada2 kn??
jujur..aku pon x suka apa yg aku rsa skrg..
BUNTU..BUNTU..BUNTU...
dh mcm2 aku wt utk lupakn semua tu tp nmpknya makin kuat pulak ia dekat dgn aku..
mmg aku dh redhakan semuanya..tp tiap kli aku mntk petunjuk ALLAH,wajah itu jgk yg muncul..


Entah la..aku x pasti smpai bila semua ni akn berakhir..
hrap sgt2 semuanya cpt berlalu sbb aku dh x kuat nk hadapi semua ni sorang2...
aku mmg x kuat..!!!
Apa pon yg jadi,aku akn teros mendoakn kebahagiaan & kejayaan dia..
sejahat mna pon dia..dia ttap pernah menggembirakn aku..
ttap pernah bg aku semangat bila aku down..aku serahkn segalanya pd takdir & kuasa tuhan..
biarlah apa yg dh terjadi ini tuhan yg blas sbb aku hny manusia biasa yg xda kuasa nk blas2 kt owg..
lgpon x baek kn wt kt owg cmtu..dia sengaja or tak,biarlah tuhan je yg bls..


aku just terima apa sja yg akn trjdi lps ni even pedih pon..
InsyaALLAH,aku akn ttap redha..Aminn~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...